* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACYWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji. Termin: 2024-11-14 - 2024-11-15 Lokacja: online, Mazowieckie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓWWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCele szkolenia:• Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; • Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...) Termin: 2024-11-18 - 2024-11-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
Już jutro Debata Ekonomiczna2009-04-27 14:34:29Jesteśmy przekonani, że wielu z nas - młodych ekonomistów - zastanawia się nad swoim miejscem w świecie i tym jak osiągnąć sukces w czasach kryzysu. To właśnie podczas debaty będziemy mieć niepowtarzalną okazję posłuchać jednych z najbardziej wpływowych i szanowanych przedstawicieli świata biznesu. Zaproszeni goście nie tylko nie mieli nigdy okazji uczestniczyć razem w takim spotkaniu, ale także nigdy nie uczestniczyli w debacie o takim przebiegu... |
|
Oszczędzając na szkoleniach i nie tylko2009-03-23 12:48:17Sytuacja na rynku pracy w związku z kryzysem zmienia się z miesiąca na miesiąc. Pracodawcy wolą wstrzymać podwyżki, planowane szkolenia, czy rekrutację niż zwalniać pracowników. Wyniki z najnowszego badania "HR w czasach turbulencji" przeprowadzonego w lutym przez firmę HRM partners jak podaje Gazeta Wyborcza. |
|
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
Szkolenia optymalizacja zatrudnienia Dział Personalny HR zus Polanica Zdrój, Śląskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.